Ιστορία
100 Χρόνια εμπειρίας στην παραγωγή εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου και ελιάς
1922
1922
Όλα ξεκίνησαν το 1922, τρεις γενιές πίσω, όταν ο Ανανίας Καραχανίδης φεύγει από τον Πόντο και βρίσκεται στην Σπάρτη, αποφασισμένος ο ίδιος και η οικογένεια του, να ασχοληθεί με το εμπόριο της ελιάς και του ελαιόλαδου.
Με όπλο την εργατικότητα και την πίστη του στην δημιουργία, αλλά και την υψηλής ποιότητας παραγωγή της Λακωνικής γης, ξεκινάει το ανταλλακτικό εμπόριο (χωρίς τη διαμεσολάβηση του χρήματος) με σκοπό την εμπορία λαδιoύ και ελιών στην Λακωνία
1952
1952
Το 1952 ο Ανανίας Καραχανίδης εντάσσει στην επιχείρηση τους δύο γιους του, τον Ευστράτιο και τον Αναστάσιο Καραχανίδη και έτσι η επιχείρηση ξεκινάει πιο έντονα την εμπορική της δραστηριότητα .
1982
1982
Το 1982 εισέρχεται στην επιχείρηση ο εγγονός του ιδρυτή, Ανανίας Καραχανίδης, συνεχίζοντας την παράδοση με τον ίδιο ζήλο και εργατικότητα. Η εταιρεία πλέον διαθέτει μία από τις πιο σύγχρονες μονάδες τυποποιήσεως στην Ελλάδα και ένα όλο και πιο ισχυρό και σύγχρονο δίκτυο διανομής.
Τα προÏόντα “ananias”, “sparta” και “eolia”υπάρχουν στα πιο μεγάλα καταστήματα τροφίμων της Αθήνας και της επαρχίας και εξάγονται σε χώρες όπως η Αγγλία, η Σουηδία, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Νότια Αφρική διατηρώντας όμως, πάντα, την υψηλή ποιότητα και αγνότητα που η παράδοση επιβάλλει.
2000
2000
Το 2000 η εταιρεία εξαγοράζεται από την εταιρεία Μύλοι Σόγιας Α.Ε. και μετονομάζεται σε Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια Α.Ε.
2002
2002
Το 2002 ο Ανανίας Καραχανίδης αποχωρεί από την εταιρεία Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια Α.Ε.
2003
2003
Η Καρπέα Α.Ε. ιδρύθηκε το 2003 από τον Ανανία Καραχανίδη, ως φυσική συνέχεια της αγάπης και της εμπειρίας του για την ελιά και τους καρπούς της.
2011
2011
Το 2011 η εταιρεία καταχωρεί το δικό της μπουκάλι “Karpea” παντεταρισμένο σε όλο τον κόσμο.
2020
2020
To 2020 ο Δημήτρης Καραχανίδης, γιος του Ανανία Καραχανίδη έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές του εισέρχεται στην εταιρεία.
2022
2022
Σήμερα η εταιρεία έχει παρουσία σε Ελλάδα και εξωτερικό με το brand Karpea, έχοντας παράλληλα κάποιες στρατηγικές συνεργασίες, προσφέροντας προϊόντα με private label.